Charli FINALLY CONFIRMS She's DATING Lil Huddy?!, James Charles & Loren Gray CANCELLED For THIS?!

14 dec. 2020
1 044 816 Vizionare

Charli FINALLY CONFIRMS She's DATING Lil Huddy?!, James Charles & Loren Gray CANCELLED For THIS?!
✅ SUBSCRIBE FOR DRAMA: roworld.info/local/8kJKPwTe6XopeSQHqz1YLg
#annaoop #charlidamelio #jamescharles

Comentarii
  • Only old woman call guys or kids "BABY"

    Vanessa StarVanessa StarAcum o Zi
  • Face reveal!!!!!!!!!!!!!!!

    ScaryStoriesScaryStoriesAcum 2 Zile
  • love u anna💕

    iimango_bliss _iimango_bliss _Acum 4 Zile
  • He just like that comment to not make a mistake

    Karianne hellestølKarianne hellestølAcum 5 Zile
  • 1:17 y'all is disgusting

    Losers before LoversLosers before LoversAcum 5 Zile
  • I don’t think they deserve the hate

    Mahira WaliaMahira WaliaAcum 6 Zile
  • My respect for Bryce📈

    Jenna SJenna SAcum 6 Zile
  • Even if they are secretly dating it’s not our business to stick our noses in their lives

    Jenna SJenna SAcum 6 Zile
  • I ✨love✨ your editing😂

    Jenna SJenna SAcum 6 Zile
  • She is soooo stupid chase just cheat 🙄

    Deniz HosseinzadehDeniz HosseinzadehAcum 7 Zile
  • Tbh as such big creators they couldve used their platform to speak up but just cuz they didnt does not make them rascist!

    Ella CooperElla CooperAcum 7 Zile
  • I smell tea * sniff sniff* ☕

    sarahsarahAcum 9 Zile
  • Nobody noticed that in the Vedio of a Korean teacher

    Fatima AlqemziFatima AlqemziAcum 10 Zile
  • hey

    sofia rainessofia rainesAcum 10 Zile
  • Omgggg his death isn’t even their problem! They shouldn’t have to speak out ab it when it’s not their problem! Let them be kids

    Isa annIsa annAcum 11 Zile
  • Nobody is obligated to speak up on what's happening its not like they caused it like why wait for someone famous so speak up about so that you can just be a follower and not your own person

    sirena gutierrezsirena gutierrezAcum 11 Zile
  • i tried to like bryce, but i just can't

    nastynastyAcum 11 Zile
  • Even though they should speak up, that doesn’t make them racist

    Keithani The midgetKeithani The midgetAcum 14 Zile
  • “Our favorite tiktokers” anna said. where? I still don’t see em- maybe James and Loren but dassit

    Keithani The midgetKeithani The midgetAcum 14 Zile
  • Smh these tiktokers

    MxhiraMxhiraAcum 14 Zile
  • When she said Larry doing the wap 😂

    Taher AlzaabiTaher AlzaabiAcum 14 Zile
  • It’s sad you all require people to tell you to sign petitions and do your part because if they don’t suddenly you don’t have a brain. You all really can’t speak for yourself? Pitiful.

    Sakusa KiyoomiSakusa KiyoomiAcum 14 Zile
  • I think you shod get a life

    Krishonda JohnsonKrishonda JohnsonAcum 15 Zile
  • It was literally the same day, its not like they did not give awareness weeks later like yall just wanna get everyone in trouble

    Melisa BenderMelisa BenderAcum 15 Zile
  • yall saying larray is racist when he is black? and I know a black person can be racist to their own skin colour but larray is a proud black latina so IDK why yall are saying larray is racist

    Melisa BenderMelisa BenderAcum 15 Zile
  • Guys I know that it seems like she's dating them but even if she is that's why I we should call 16-year-old she wants something private in her life not being mean or anything

    taylee springrtaylee springrAcum 16 Zile
  • There not dating they can just be friends I love chacha but it ain’t coming back guys!

    Halle McfaulHalle McfaulAcum 16 Zile
  • Just cuz he block a brown person doesn’t mean he’s racist

    Julia ClackJulia ClackAcum 17 Zile
  • My dad watch’s Dave on Instagram he loved his pizza reviews and he like when Dave says “ one bite everybody knows the rules “ LOL

    Makayla ColonMakayla ColonAcum 17 Zile
  • I don’t think they deserved to be canceled because they still did something and the fans are just never happy.

    Victoria ValenzuelaVictoria ValenzuelaAcum 17 Zile
  • .

    janajanaAcum 19 Zile
  • u guys try making shit sound so problematic,they said they were busy,tts have a lofe too and are not always on their phones.their not racist because of that,istg i will unsub.

    The cool Vibe peepsThe cool Vibe peepsAcum 19 Zile
  • I’m a fan of all of them but it is true how they only spoke up when they were getting hate, but also even if they were on there phones on twitter they might not have seen what has happened... so I am a bit confused so if you know more about this please tell me. (I’m a fan of most of them btw).

    Bubble_me2Bubble_me2Acum 20 Zile
  • Can you stop yelling pls

    Lanja !Lanja !Acum 20 Zile
  • Am I the only one who doesn’t care about Brandon or what he did

    Connor PetersonConnor PetersonAcum 20 Zile
    • She He the fact he was killed cause I didn’t know him so it doesn’t faze me

      Connor PetersonConnor PetersonAcum 12 Zile
    • wait do you mean the bad things he did or the fact that he was killed?

      She HeShe HeAcum 19 Zile
    • um yes?!

      She HeShe HeAcum 19 Zile
  • If charlo is dating chase THAT IS ILLEGAL

    Fabiola DominguezFabiola DominguezAcum 20 Zile
  • I feel so bad for these influencers like trying to keep things private must be so hard

    sydney edwardssydney edwardsAcum 20 Zile
  • Please just stop..? Let the poeple take Some breath.. if they’re dating again, let them say it theirselves. Poeple have a private life.

    Emixly IdvEmixly IdvAcum 20 Zile
    • @Bristol Weidrick lol what

      Emixly IdvEmixly IdvAcum 19 Zile
    • Stop I like her because she tells me

      Bristol WeidrickBristol WeidrickAcum 20 Zile
  • anna can you not throw the word raciest around like it’s nothing. j bc they didn’t speak on the brandon situation doesn’t mean they are racist okay.

    Ava NicoleAva NicoleAcum 20 Zile
    • It may not mean they are racist but if they do support blm, they should at least raise awareness. they may not be racist but they could at least spread awareness to their younger viewers who still have a chance to change the world. Being an influencer is hard, yes. but they could at least stick up for what the supposedly “stand for”

      She HeShe HeAcum 19 Zile
  • I’m not surprised if they are dating like you can reel they have spent way too much time together that is not normal to spend every 5sec of the day together as friends.

    Dallerys OrtegaDallerys OrtegaAcum 21 o Zi
  • I HAVE NEVER CLICKED ON ONE OF HER VIDEOS BEFORE SO FAST

    Selah ColesSelah ColesAcum 21 o Zi
    • Lamo lol

      Bristol WeidrickBristol WeidrickAcum 20 Zile
  • Charlie does not need to tell the whole internet that they are dating, it’s not like they have to tell everyone they are dating, they are very big people on Tik Tok, they need privacy! 🙄🖐🏻

    Laetitia HanLaetitia HanAcum 21 o Zi
  • When is bryce hall not gonna be in one of the vids lmao 😆

    hewohewoAcum 21 o Zi
  • I get mad when people say that influencers should be on there phones and people say they should post petitions it’s there choice but you know

    Sophie & ReySophie & ReyAcum 21 o Zi
  • Why is she screaming omg so irritating

    marta kačanićmarta kačanićAcum 21 o Zi
  • She didn’t have her phone cause she was graudied

    damian placeresdamian placeresAcum 21 o Zi
  • Give the girl some privacy yall crazy wtf

    •Latest_Brooke••Latest_Brooke•Acum 21 o Zi
  • GIVE ME THE HOT CHOCOLATE

    thedummyheehee lolthedummyheehee lolAcum 22 Zile
  • They do not deserve hate what so ever. They have a right not to post. Maybe they just didn’t hear abt it. I sure didn’t until now. Anyways that’s just disgusting and that’s why I will NEVER support trump. He only cares abt money and white people. NOT EVEN ALL WHITE PEOPLE just the ones with money. And ppl are stuck with one damn brain cell to even realize

    Powerpuff GirliesPowerpuff GirliesAcum 22 Zile
  • I am kinda sad that yall cancelling these but not Jason Derulo he has never talked abt blm .

    Mia Plays RobloxMia Plays RobloxAcum 22 Zile
  • Hi

    The Fuzzy PeachThe Fuzzy PeachAcum 23 Zile
  • Am I the only one that doesn’t like her editing like it’s just so cringy

    Alexa MendozaAlexa MendozaAcum 23 Zile
  • MAYBE THEIR RELATIONSHIP IS PRIVATE BC HE IS 18 AND SHES A MINORRRRR. Like why are people shipping them when it’s WRONG?!

    Katieee SKatieee SAcum 23 Zile
  • We need a face reveal... ASAP 💆🏽‍♀️✨

    LIFE WITH LAVAEHLIFE WITH LAVAEHAcum 23 Zile
  • How old is Anna oop is she like 20 or something

    ChiChi’s Channel Of Clips&ScenesChiChi’s Channel Of Clips&ScenesAcum 23 Zile
  • 6:20 HBUWDSILRSDFDSBYEDSLN FEADS i love youuu

    StanleyleeStanleyleeAcum 23 Zile
  • Oml WTH THAT SOUNDS SUS NOBODY WAS ON THEIR PHONE WHEN AN INNOCENT BLACK MAN WAS KILLED???!!!!

    sofia ksofia kAcum 23 Zile
  • Im sorry but people only notice Loren Gray when she does something “wrong” even thought she might have not knowns abt this- 😭🖐

    D e k uD e k uAcum 24 Zile
  • Chacha is back

    Kristi D.Kristi D.Acum 24 Zile
  • i’m sorry but if I was a big influencer I would keep my relationship’s private! 😭✋

    Lottie CampbellLottie CampbellAcum 24 Zile
  • Y’all must be stupid they just said she wants PRIVACY damn

    Danni TandyDanni TandyAcum 24 Zile
  • omg jesus ik it’s an important thing to talk about, but even if they would be on their phones doesn’t mean that they knew about it ok? can everyone chill y’all are such drama queens I am actually so sick of this like fuck off stop accusing people for no reason it’s not worth it they did nothing wrong!! They just weren’t on their phones and even if they were they didn’t see it because we all know that if they would, they would address it so stfu and mind your own businesses

    Raja KumerRaja KumerAcum 24 Zile
  • Why U want them to date so bad

    Beep boop bopBeep boop bopAcum 24 Zile
  • Are friends not aloud to hug and have dinner in a bedroom and having lunch?....

    GatchawolfGatchawolfAcum 24 Zile
  • When you thought peaches was gonna be in this-

    Mxdnxght_ skiesMxdnxght_ skiesAcum 24 Zile
  • Will you ever do a face reveal?

    GIRLY gamingGIRLY gamingAcum 24 Zile
  • I believe the others weren’t on there phones because they had to videos for like 6 or 7 videos but idk about Zoe Laverne sounds fishy

    Ernastine TapiatorosianErnastine TapiatorosianAcum 24 Zile
  • Ghurl spill all the tea

    Mary AnnMary AnnAcum 25 Zile
  • Is it me or Anna opp saids that they need there relaship private but she has a lot of fans whacting her vids and thats how it spreeds

    Monica PorrasMonica PorrasAcum 26 Zile
  • this I crazzyyyyyy

    Queen IzzyQueen IzzyAcum 26 Zile
  • They are dating

    Katie ThompsonKatie ThompsonAcum 26 Zile
  • Honestly you can’t cancel someone for not spreading the word around they may have not even seen anything about it until people brought it up. Honestly I didn’t know a thing about what was happening until people told me. You can’t just cancel someone for not knowing about it.

    Liah_ EditsLiah_ EditsAcum 26 Zile
  • what, do people have to be on there phones all day? people can’t have social lives.. like influencers are on there phones all day and as soon as they take a break a serious topic pops up, it’s not there fault it happens.

    Rovina PRovina PAcum 26 Zile
  • Omg

    3 sisters squad3 sisters squadAcum 27 Zile
  • Anna has gained alot of confidence and her editing skills got better ☺️ KEEP UP THE GOOD WORK SIS 💗💕

    ʚ Cxline Fxlicia ɞʚ Cxline Fxlicia ɞAcum 27 Zile
  • He was executed for MURDER. because he MURDERED someone. He murdered two people actually. He had every right to be executed. Just because he’s black doesn’t mean he can’t do anything wrong. You guys are sickening my stomach justifying this shit.

    Humpty Dumpty Sat on a wAlLHumpty Dumpty Sat on a wAlLAcum 27 Zile
    • @Humpty Dumpty Sat on a wAlL yes at least we know there are people with brains still like us

      Unknown 5Unknown 5Acum 26 Zile
    • @Unknown 5 you are too right thank you so much. It’s so relieving to see people with common sense

      Humpty Dumpty Sat on a wAlLHumpty Dumpty Sat on a wAlLAcum 26 Zile
    • Omfg THANK YOU obviously Donald Trump doesn’t want TikTok so why would he listen to a bunch of influencers from TikTok, it doesn’t matter what race you are if you committed a crime you deserve a punishment especially murder and if they order execution then there is nothing anybody can do especially a bunch of TikTok influencers.

      Unknown 5Unknown 5Acum 27 Zile
  • Honestly i dont think they deserve the hate for not sharing about the hate, ik they have millions of followers but they should’nt be forced to talk about something, like what if they feel uncomfortable talking about it or they rlly just were busy, again they have millions of follwers to look out for smh the world is lowkey fcked up. Ik what happened to bernard was wrong but c’mon guys

    _Jelinedotnet_JelinedotnetAcum 27 Zile
  • who was a hater anna oop and now think shes super funny and and loves her voice effects

    Kenneth VentriceKenneth VentriceAcum 27 Zile
  • You should do a face reveal

    Mariana VizcarraMariana VizcarraAcum 27 Zile
  • I mean like if I were famous and constantly getting hated on I would've atleast put a petition on my page when an innocent man was about to be brutally killed for something he didnt do or supposedly did ( They have no proof he did it) but the fact some of them gave the same shit excuse was just crappy of them. Like if you're not going to speak out on something because you're racist or just a piece of crap in general atleast give us alittle bit of effort to be original. Ya'll can hate on me but like bruh- I speak the truth ✌

    Problem ChildProblem ChildAcum 27 Zile
    • “Innocent” ok your not really innocent if you killed someone or 2 and the fact the Donald Trump doesn’t want TikTok what makes you think he would listen to a bunch of TikTok influencers and if we are being honest you know you would really put a petition you can say that all you want but when it comes to it you won’t do it it’s call all bark and no bite.

      Unknown 5Unknown 5Acum 27 Zile
  • Guys larray is half black (mixed) why would he bne racists if his half black ???

    Alicia KalalaAlicia KalalaAcum 27 Zile
  • Ppl want there lives private seriously leave them alone no offence

    Samira JahSamira JahAcum 27 Zile
  • Yea larrays racist...

    Casey and ellieCasey and ellieAcum 27 Zile
  • 😔

    Edelia MoralesEdelia MoralesAcum 27 Zile
  • I feel like they got exposed hey should have spoken up like dam bruh u are telling me that u didn’t check ur phone all day huh? Like that sus af ( THeY BEEN EXPOSED)

    Vxnilla_donutVxnilla_donutAcum 27 Zile
  • It’s true about James, Larry, chase, Noah, Charlie, Dixie I just watched all there videos on there channels

    Korissa WilmontKorissa WilmontAcum 27 Zile
  • I hate Anna oops personality. Using other people scandals for money...... I subbed to see the drama tho

    Doireann McCartinDoireann McCartinAcum 27 Zile
    • Thank you I feel the same

      Unknown 5Unknown 5Acum 27 Zile
  • for when the tok tokers were not were called out for not speaking up about the racisem i think James,Charlie,Dixie,noah,chase and Larry are inccent cause they were posting vids on youtube and they have an explanation but tbh loran gray prop just copied them cause she had no explanation

    Joy van der BergJoy van der BergAcum 27 Zile
  • To be honest people should let them have some privacy like GURL stop stalking them

    Grace H-SGrace H-SAcum 28 Zile
  • Lies lies lies see James is new vid yall U-U

    Helen LubambaHelen LubambaAcum 28 Zile
  • Awareness for what a random man

    Aidan PachecoAidan PachecoAcum 28 Zile
    • A random man that killed 2 people for probably no reason THANK YOU for this

      Unknown 5Unknown 5Acum 27 Zile
  • I haven’t been keeping up with their relationship for a while. Didn’t chase cheat on charlie? Did everyone forget that or was it never true?

    Lisa Emily VanLisa Emily VanAcum 28 Zile
  • when she said "baby" she didnt say baby she said wait

    leeah hernandezleeah hernandezAcum 28 Zile
  • No hate but why you say stop making drama worse yet you talk about drama everyday and that’s your living and you probably gonna say well I want to keep up. NO!! Y oh r just spreading more drama. Go ahead bash me I’m ready

    Jalynn HerreraJalynn HerreraAcum 28 Zile
    • THANK YOU for this it’s so true

      Unknown 5Unknown 5Acum 27 Zile
  • But like just think your not on your phone all day, so why should they. People hate on influencers because they don’t speak out, but when they do they keep on hating saying they said it to late or that they don’t mean it. Just stop hating

    Stine AndersenStine AndersenAcum 28 Zile
  • That does not make them racist they don't have to do anything

    Zammzom RyZammzom RyAcum 28 Zile
  • There life isn’t all bout TikTok or Twitter so they can be off there phone for a day

    OrEo YuMmYOrEo YuMmYAcum 28 Zile
  • Not everyone has to post awareness about bad things. It was a bad thing that they did to that guy but not everyone has to post something when something bad happens.

    Jubilee MascorroJubilee MascorroAcum 28 Zile
  • Why would you date someone that cheated on you, what? Oh well I guess he's an changed man

    Johnny's Younger motherJohnny's Younger motherAcum 28 Zile
  • CHA CHA CHA CHA CHA CHA

    Maya NashashMaya NashashAcum 28 Zile
ROworld