Zoe Laverne INNOCENT after GROOMING?! Kio Cyr is a CHEATER? Alex Warren CANCELED?!

5 feb. 2021
629 833 Vizionare

Zoe Laverne INNOCENT after GROOMING?! Kio Cyr is a CHEATER? Alex Warren CANCELED?!
✅ SUBSCRIBE FOR DRAMA: roworld.info/local/8kJKPwTe6XopeSQHqz1YLg
#annaoop #zoelaverne #kiocyr

Comentarii
  • ZOE''I THINK THE NEGITIVITY ON THIS APP S REDICULUS''its ur fault LMFAOOOOOOOOOOO

    Emily GonzalezEmily GonzalezAcum 3 ore
  • I know that Zoey made a mistake to kiss a 13 year old but it not like that she is doing anything else with Connor. Zoey is trying to make up her mistakes and she is trying to be happy and putting all of problems in her private life and her haters drama.

    Jaszmine GreenJaszmine GreenAcum o Zi
  • my older sister has a crush on kio cyr lol i just wanted to say that

    Alexandra RentschlerAlexandra RentschlerAcum o Zi
  • Not defending no one but yall have to stop talking shit about people like not ur life just go and touch some grass u need it 😃✋

    Larie illianabfLarie illianabfAcum o Zi
  • So is no one gonna talk that Zoe Lavern is 🤰🏻??

    Katherine MartinezKatherine MartinezAcum o Zi
  • for anyone born before 2001, we just grew up calling everything "retarded" lol. it's in songs from that time, shows, SNL skits lmfao. Black Eyed Peas had a song called "Let's Get Retarded". It's nice that people are more aware now, but "retarded" was NEVER like the "f" word for gays or the "n" word. It's only recently been considered unacceptable

    cakeisavegatablecakeisavegatableAcum o Zi
  • Why are yourll cancelling Alex it is his dark pass what's wrong ywith your'll

    Heavenly BlessHeavenly BlessAcum 2 Zile
  • What's wrong let the people live the life

    Heavenly BlessHeavenly BlessAcum 2 Zile
  • Why can't yourll just live the tiktokers would yourll like if yourll were popular and people well give yourll hate live the people life alone

    Heavenly BlessHeavenly BlessAcum 2 Zile
  • Who wants to use her for clout like if we did we would be canceled 🤪 😔 🤧

    this ain't itthis ain't itAcum 2 Zile
  • zoe? innocent? aha no that isnt it

    kid c0r3kid c0r3Acum 3 Zile
  • Why the fuck is it called a slur

    arwa bharwa bhAcum 3 Zile
  • I’m on gen z tiktok but I still watch this

    Gxcha dreamy -3-Gxcha dreamy -3-Acum 5 Zile
  • DON'T SAY THAT TO HER! You could just say sometimes you need to get off social media

    Rahima MohamudRahima MohamudAcum 6 Zile
  • Is it just me or am I the only one who has ENOUGH of Zoe la groomer

    Ariana._.cloudd0Ariana._.cloudd0Acum 6 Zile
  • ZOE TURNED HER COMMENTS ON💀

    ShinsobigtittygothgfShinsobigtittygothgfAcum 6 Zile
  • wait alex was getting hate for saying a word that shouldn't even be a slur?????????????? EXCUSE ME MISS IM SO SENSITIVE SOCIETY

    leahleahAcum 7 Zile
  • Kio he is not a cheater because his girlfriend cheated on him first so she is a b**** and I hope he'll find a better relationship with the other girl

    kim y/ nkim y/ nAcum 7 Zile
  • I hate all of us for choosing these people to be famous. Wtf

    Brianna DoanBrianna DoanAcum 8 Zile
  • At this point Zoe is just lying

    DJ PelupeluDJ PelupeluAcum 8 Zile
  • retarted isn't even a slur tbh

    AILA 69AILA 69Acum 9 Zile
  • alex was not copying david david is alexes idol he lust wanted to be like him

    Mariana-sings SomethingMariana-sings SomethingAcum 9 Zile
  • i’m so tired of people cancelling tiktokers for their past. it happened in the past, let it go. plus the r slur isn’t a slur unless you’re using it against somebody

    Makenzie DeanMakenzie DeanAcum 9 Zile
  • Zoe is literally now saying she DID groom a child but later on she says she didn’t..?

    Nick 2sadNick 2sadAcum 9 Zile
  • how do i move states she legit lives in my state and i just can’t 🥺

    SPSsparklesSPSsparklesAcum 10 Zile
  • I'm okay with people defending alex about the "slur" I mean I don't feel offend and I'm pretty sure that is when everything wasn't problematic

    Larieyha BakerLarieyha BakerAcum 10 Zile
  • Who do u dislike more Zoe Laverne OR Danielle Cohn🤦🏾‍♀️

    Lani KLani KAcum 10 Zile
  • Bruh just leave her alone 😒 literally stop ✋

    Nataly rogelNataly rogelAcum 11 Zile
  • 🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍈🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • 😃😀🤣😅😂this tik tocers man

    Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • Why she's not talking about Diego martir, desiree and Rene drama

    perlyn joyceperlyn joyceAcum 11 Zile
  • since when is the word retarded concidered a slur?

    Malak HayatMalak HayatAcum 11 Zile
    • I know right yes yes if it is confirmed as a slur it is but if they just wanted to make her look bad thats sticking

      Anari BurgAnari BurgAcum 11 Zile
  • Can y’all hate on Israel instead of this, like it’s a small problem been dealed with, like cancel culture is such a shit

    Little_nonyLittle_nonyAcum 11 Zile
  • retarded is not a slur.

    dakidd niyahhdakidd niyahhAcum 12 Zile
  • Tbh...Zoe would be in jail after GROOMING a child.....I don’t get why people r hating on her-

    EmsaaEmsaaAcum 12 Zile
  • You made my day

    Sofia LupinovaSofia LupinovaAcum 12 Zile
  • What is the R slur? I’m old and only watched this bc my teen left it on the screen 📺. And I hardly understood a word of this video/“drama”.

    Am NotAm NotAcum 12 Zile
  • yeah theres no way im believing that zoes innocent-

    v e l l i c h x r rv e l l i c h x r rAcum 13 Zile
  • BRO SHE KISSED A 133333 KID

    the_ edit_girlthe_ edit_girlAcum 13 Zile
  • ugh she’s back🙄,SNAP back!

    the_ edit_girlthe_ edit_girlAcum 13 Zile
  • not gonna lie, i believed every word lil huddy said in that note, i dont like him but i actually believed it.

    girl no.girl no.Acum 13 Zile
  • yOu sPeLl ZoE aNd sHe iS A qUeEn ugh i hate these fp of her B** You spell it Z*e

    Mila CvijanovicMila CvijanovicAcum 13 Zile
  • It took ya'll a year to clear this kio and Olivia thingy. pls- there's no point of mentioning their ex relationship anymore.

    Jeff SmallesJeff SmallesAcum 13 Zile
  • I mean I’m curious how corners doing with all this...

    angel୨୧glowsangel୨୧glowsAcum 13 Zile
  • Lol even thought she was dead by now Zoe lagroomer😹😹

    Zenkosi AphiweZenkosi AphiweAcum 13 Zile
  • Anna like my comment lol

    karla Charlottekarla CharlotteAcum 13 Zile
  • "i got help" gurl you went offline for a day

    Jessica DonaldsonJessica DonaldsonAcum 14 Zile
  • People have nothing to do other than literally dig up old videos/tweets/posts of people's past just to add fuel to the fire. like get over it, it's in the past for a reason

    comfyplayscomfyplaysAcum 14 Zile
  • It wasn’t offensive back then 🕺🏽

    Keithani The midgetKeithani The midgetAcum 14 Zile
  • Alex who

    Keithani The midgetKeithani The midgetAcum 14 Zile
  • Omg frl? Who wants to use ZOE 'S name for clout?

    Gimme back my pizza rollsGimme back my pizza rollsAcum 14 Zile
  • I can’t believe I supported Zoe she gets me so mad

    Lizbeth HernandezLizbeth HernandezAcum 14 Zile
  • its not just "kissing" it was the way she was touching him....

    Im a CowIm a CowAcum 14 Zile
  • Every tiktoker is bored from quarantine, this is what happens.

    CiNnAmOn AnGeLCiNnAmOn AnGeLAcum 14 Zile
  • LMAO IM DYING ITS FUNNY HOW PPL DEFENDED KIO BAHAHA

    Lil hoeLil hoeAcum 14 Zile
  • Just my personal opinion on the Kio and Olivia thing. Idfc who cheated on who I wouldn’t be surprised if both of them cheated. What didn’t like was y’all bashing Olivia but defending Kio. Relationship wise i find them both to blame Kio more than Olivia. But at the same time I don’t like Olivia and there is a huge list if things y’all can bash her for instead of bringing up things that y’all don’t know the truth about

    X iX iAcum 14 Zile
  • At least Zoe tried to address it... also the r word is a slue?

    Millie DailyMillie DailyAcum 14 Zile
  • GET BAPTIZED AND FOLLOW GODS RULES HES COMING VERY SOON, DONT WEAR MAKEUP OR JEWELRY BECAUSE IT ATTRACTS THE DEVIL. AND DONT GIVE UP ON YOUR VALENTINE PRAY TO GOD AND EVERYTHING WILL BE OK LOVE

    Odaliz Orozco-RuedaOdaliz Orozco-RuedaAcum 14 Zile
  • What does grooming mean..?

    paola and nadiapaola and nadiaAcum 14 Zile
  • Y’all do realize that kissing isn’t grooming

    Amelia MargitaAmelia MargitaAcum 14 Zile
  • huh.. the r slur has always been a slur. i've known it was a horrible word since i was like 6. that's a horrible excuse.

    lunalunaAcum 15 Zile
  • “Do something good with your platform” STFU you vape in front of 9 year olds groomed something lie ALL the time etc she is problematic asf edited: you say the n word fight with minors

    miasxmultii Editsmiasxmultii EditsAcum 15 Zile
  • Yeah I have autism and I’m not bothered with him using the word. People are just snowflakes.

    TrueTrueAcum 15 Zile
  • no one: legit no one: me: -gets pop corn from this insane tea-

    Official FroggyOfficial FroggyAcum 15 Zile
  • Ur vids have changed soooooo much, and I’m sort of diggin’ it!!!!!😎🥴❤️

    MOON wxrmzzMOON wxrmzzAcum 15 Zile
  • My question is WHY the FawK does Dawson look like cody?🤕

    Breeana BartaBreeana BartaAcum 15 Zile
  • Olivia is racist soo.....

    stefanie chiamaka ogbonnastefanie chiamaka ogbonnaAcum 15 Zile
  • im defo not a Zoe Laverne fan but im not gonna lie i think she is right not gonna lie. Yes she was wrong for kissing a minor but until the boy comes forward and says he wants to take legal actions against her imma just keep my mouth shut

    Inara NarcisoInara NarcisoAcum 15 Zile
  • Zoe Lagroomerr ?!?!?! I died when i heard that hahaha

    Sariah StricklandSariah StricklandAcum 15 Zile
  • Zoe never took accountability all she did was blame it on Connor

    AmelieAmelieAcum 15 Zile
  • I really hope Alex didn’t get cancelled the past is the past he is one of my idols

    vcnicolevcnicoleAcum 15 Zile
  • I have mixed feelings about the "r-slur" cuz I didn't know it was an actual slur till 2020

    joemamajoemamaAcum 15 Zile
  • Kio and Olivia broke up a REALLY long time ago, get over it. Yall are seriously obsessed. And zoe is still a rat, and she did groom Connor, there's also video evidence, why would she deny it if EVERYONE saw it, she needs to stop

    Lemar AhmadLemar AhmadAcum 15 Zile
  • i will agree with Zoe that tiktok is extremely negative btw i'm NOT trying to defend a groomer i;m just saying

    kermit the frogkermit the frogAcum 15 Zile
  • Zoe 🤪🤪🤪🤪

    Yordy MoralesYordy MoralesAcum 15 Zile
  • On one of Zoe’s vids a girl said that she vaped because of her cause she’s a fan Zoe needs to be put in jail!!

    A r y Loves cookiesA r y Loves cookiesAcum 16 Zile
  • And this is why I don’t want tiktok- 😭

    XxSɴᴏᴡғʟᴀᴋᴇXxXxSɴᴏᴡғʟᴀᴋᴇXxAcum 16 Zile
  • Why is every tiktoker getting exposed dude 🤐

    KARLA SANCHEZKARLA SANCHEZAcum 16 Zile
  • Does Zoe ACTUALLY think people care about getting clout over her...UMM girly we don’t wanna get clout....over a child groomer :/ she even said um..she took accountability she DIDNT! She still thinks she freaking did nothing

    Valentina CorderoValentina CorderoAcum 16 Zile
    • Why does she still play the freaking victim 🙄✋

      Valentina CorderoValentina CorderoAcum 16 Zile
  • This is posted on my birthday 💀

    EuphoriaEuphoriaAcum 16 Zile
  • im nuero divergent but not offended by the R word so idk

    AlanaAlanaAcum 16 Zile
  • SHE DID NOT PUT THAT TWILIGHT CLIP-

    Laylah SwihartLaylah SwihartAcum 16 Zile
  • 2:58 Totally unrealistic butttt She threw a baby in there

    Strxberryboba 1Strxberryboba 1Acum 16 Zile
  • What does Anna use for the emoji?

    Latte aestheticsLatte aestheticsAcum 16 Zile
  • Ok but am I the only one that didn't know that the R word is a slur until this video?

    Sophia SanchezSophia SanchezAcum 16 Zile
  • THE R SLUR IS NOT OFFENSIVE! YALL GET TOO DEFENSIVE OVER NOTHING!!

    Icey怨ぁIcey怨ぁAcum 16 Zile
ROworld